poniedziałek, 1 czerwca 2015

Nowości na MSP, Dzień dziecka ♥

Hejka <3

Dzisiaj specjalny post dla was! Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka! :) Co dostaliście ? ^^ Ja dostałam płytę Nirvany ,, Nevermaind" ♥♥♥♥ Jestem taka szczęśliwa, nie spodziewałam się !!
Ok teraz MSp ;D
Zauważyliście zmiany ? Ja zauważyłam sama, naprawdę jest mi trochę przykro, ale przynajmniej modzi dają jakieś oznaki życia xd (y) Tu macie skriny ;) Narazie zauważyłam tyle :p







Nowy pokój ? :o Może tak będzie co nowy motyw ? ;) Aby do niego wejść, trzeba mieć dane ubranie z tego tematu.. Szkoda że już nie ma szkoły :(
W aktywnościach chodzi mi o ten znaczek z dłońmi ;)
Ogólnie mi się podoba, wiecie jestem otwarta na nowości.. tylko... Pixi Star ;-; Awwww -.-  jej, Ukradli nam Sam :<
Ja idę słuchać płyty i grać  MSP :D
Kocham was <3
~Cynamon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz