sobota, 27 czerwca 2015

3000 wejść na bloga ! ♥ KOCHAMY WAS ♥ !

Kochani! ^^

Nadszedł ten dzień, na którego wcześniej nie liczyłam. Mój blog rok temu miał 30 wejść, a teraz 3000 ! Niemożliwe! ♥ Dziękuję tym co pierwszy raz weszli na bloga, stałym wchodzącym i wszystkim  którzy od początku mnie wspierali. :*

Z tej okazji, chciałabym... powiedzieć wam kilka faktów o mnie :P
A więc tak:
- Mam na imię Maja
- po wakacjach idę do gimnazjum ;-;
- Słucham Evanescence, Nirvana i The Veronicas
- lubię rockowy styl
- lubię czarne włosy
- lubię słodycze, ale bardziej owoce
- arbuzy, truskawki, poziomki, borówki... yyyy
- czarny, biały, czerwony, fioletowy, niebieski.... ok, wszystkie kolory ale najbardziej te podane xD
- płakałam wczoraj na zakończeniu xD
- Jestem brunetką, ale planuje na wakacje zrobić sobie czarne pasemka *_*
- mam brązowe oczy
- jestem średniej wielkości
- aaa, 20 czerwca skończyłam 13 lat :(
- jestem pesymistko-realistką
- gdy jest godzina np. 13:13, 11:11, tzn. godzina ma taką samą liczbę jak minuta, to klaszczę w dłonie i myślę życzenie ;D
- mam przy łóżku łapacz snów
- miałam raz świadomy sen *-*
- mam talent plastyczny
- kocham słuchać muzyki
- jestem miłośniczką zwierząt
.... o więcej możesz mnie zapytać na MSP ^.^

Jeszcze raz, dziękuję w imieniu Pantudry ! :* ♥♥♥
Jesteście niesamowici i dajecie mi dużo energii dzięki której jest ten bloq ♥☻♥
To dla was!
Piękne , co nie? ^^
Chcecie metamorfozy bloga? ;) Piszcie do mnie na MSP! :*
Jeszcze raz dziękujemy!
~Cynamon i ~Panturka w moim imieniu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz