poniedziałek, 22 czerwca 2015

Niedługo WAKACJE!:)

Pantudra:
Witajcie!
Chciałam wam napisać posta o nadchodzących wakacjach. Ja mam zakończenie roku w ten piątek (26.06.20015r.) Nie wiem jak wy, ale ja się ciesze, ponieważ przez całe wakacje nie będzie mnie w domu. Najpierw wyjeżdżam do taty.....tak naprawdę do mojego pieska Sonci. Potem z Soncią jedziemy do babci xD. Potem odwozimy Sońkę spowrotem do taty i jedziemy nad morze z babcią, dziadkiem, ze mną i moim bratem REX48 (może już go znacie).....no w każdym razie jedziemy na cały tydzień. Potem u cioci i u wujka, jeszcze potem do kuzynów, a potem do domu po wakacjach i ZNOWU do SZKOŁY!
PS
Oczywiście tylko w skrócie opisałam moje plany na wakację.
Moje zdjęcie było 18. 06. 2015r - w TOP! Bardzo wam dziękuję za 525 love it.
No to na tyle.

Pozdrawiam
Wasza Panturka:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz