piątek, 26 czerwca 2015

MyStarPlanet #1 , WAKACJE i ostatni raz moją klasą :( ♥

Witam witam B)

Długo czekaliście na post? Przepraszam, ostatnio.... nie było czasu :p No wiecie; poprawki na różnych szkolnych przedmiotach, zmiany ocen, koniec roku szkolnego... No właśnie, koniec roku szkolnego!? Tak szybko? :o Wooow, jak czas szybko płynie... Zaraz, zaraz... jeśli kończy się rok szkolny, to zaczynają się... WAKACJE!!!!???
Tak! Wakacje!... ale... ja się z tego tak bardzo nie cieszę. Dziś, po raz ostatni widziałam moją klasę razem. Za 2 miesiące gimnazjum... Przenoszę się do innej klasy, inni przenoszą się do innych szkół, a najsmutniejsze jest to, że połowy tych osób nigdy więcej nie zobaczę. No ale takie jest życie ;P
    ♥ ♥ ♥
Przejdźmy do MSP :D
Mam pomysł na nową serię ( tak, to właśnie ten dłuższy post xD ).  Seria nazywa się ,,MyStarPlanet" Chodzi w niej o to, że ja pokazuje wam jak jest na innych serwerach na MSP :)
 Na początek Niemcy ;)
Strona startowa wygląda normalnie, tak samo tworzenie postaci. Logowanie też, ale... zaraz,zaraz... co to jest? ;o
**Aha, przypominam że wszystko tam pisze po języku Niemieckim, a ja tego języka nie ogarniam XD**
Nie jestem pewna co ten napis w dymku oznacza, ale wydajemi się że jest to coś typu ,, Znajdź swoich przyjaciół przez Szkołę" ( powtarzam, nie ogarniam Niemieckiego xD )
/Fajna rzecz, bo gdy wpiszesz nazwę swojej szkoły ( oczywiście jeśli mieszkasz w Niemczech ), to dzięki temu możesz znaleźć swoich znajomych. :*
Największy level u nich ma angelinatoni
Gra od ,, Mitglied set August 2011" czyli od 2011 XD Nie zauważyłam innych rzeczy. Ale wydaje mi się że ten projekt ze szkołą jest ciekawy ^_^

No... to ja życzę wam udanych wakacji i aby były bezpieczne ;) Ciekawe jakie macie świadectwa, bo ja mam dwie tróję XD Ehh szczegół.. :P
Przypominam że w poniedziałek wyjeżdżam na 2 tygodnie na obóz, więc mnie nie będzie [ ZNOWU]

Udanych wolnych dni :*
~Cynamon :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz