czwartek, 2 kwietnia 2015

Oszustka!

Cześć !

MAM WAŻNĄ WIADOMOŚĆ !!!Ostatnio zauważyłam że moviestar AlexPrincess piszę na temat mojej znajomej z MSP że jest oszustką. Byłam bardzo zdziwiona, bo zawsze ( a przynajmniej) wyglądała na uczciwą. Ale się myliłam.
Dokładnie dzisiaj byłam tego świadkiem. Alex ucierpiała. Zobaczcie jej profil :

Zbadałam sytuacje i chciałam pomóc Alex, wymieniając się z oszustką utraconą bluzką. Niestety sama zostałam jej ofiarą. Wydałam na nią 600sc! Oszukała mnie.
Zobaczcie artbook'a AlexPrincess :
Prosze dawajcie pod tym artbookiem lovki i komentujcie, aby znalazł się w top, ale jeśli się nie znajdzie, to aby więcej osób go widziało i nie dało się nabrać na słowa tej idiotki.....
A oto oszustka. Weszłam na moje inne konto aby wyświetlił się jej cały profil ! :
                                                
                                                                    NATALA1102
                                                 Nie ufajcie jej ona jest OSZUSTKĄ !!!
Bądźcie ostrożni !
POZDRAWIAM
~cynka
PS: Jeśli znasz jakiś oszustów i spotkałaś/spotkałeś się z podobną sytuacją, napisz do mnie! 
maja-jasinska@o2.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz