niedziela, 31 maja 2015

Wyspana :D

Heloł :*



Jak wiecie ( albo i nie) posiadam konto na YouTube ( Cynamon MSP ). Mam do was wieeeelką prośbę. Znacie może jakiś dobry, łatwy w obsłudze i wygodny program do montowania filmów? Chciałabym zrobić sobie jakiś początek na filmach... wiecie no :D Chodzi mi  coś takiego:
- żeby była ładna czcionka
- fajne przejścia
- i inne bajery....
Chciałabym aby moje filmy na yt nie były tak bardzo amatorskie :/

Wracając na MSP nagrałam filmik z prezentami. Dostałam naprawdę fajne rzeczy, thx <3
------------------------------------------------

Na wycieczce było fajnie... chodziłam z koleżankami do pokoju chłopaków, chodziłyśmy spać o 1 w nocy.. Wszystko niby fajnie.. mieliśmy wracać o 20... 
Wróciliśmy o 1 w nocy :D

Ja kończe :*
~Cynamon ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz