niedziela, 10 maja 2015

,,Scary MSP "

Cześć..

Dzisiejszy post jest inny. Dotyczy on ,, Scary MSP" (pol. Straszne MSP).
Ostatnio na forum pojawił się ten temat. Zdziwiło mnie to bardzo, nie wiedziałam co to jest.
,, Istnieje nowy link do starego MSP. Niestety gdy w  niego wejdziesz, wszystko jest we krwi ; statusy, pokoje. Nikogo nie ma w Rekordach....
Dzięki kochanej Erissx dostane skrina rozmowy z jakąś ms, jeszcze nie wiem jaką :)
Na yt pojawi się film, w którym Erissx odpowiada na moje pytania. Również polecam jej film o tym zdarzeniu ( na msp)....
Tutaj skriny rozmowy Erissx :

Znalazłam w necie jeszcze to ;
Wiem, że pisze tam po angielsku... ale zobaczcie ; te MS nie mają ciał, a to nie jest zmontowane zdj...
Wiecie coś jeszcze na ten temat ???
Pisz do mnie ; cynamoneek<333
~Cynamon

2 komentarze: