niedziela, 28 czerwca 2015

Nowa seria, Wyjazd [wakacje]..... i beka XD

Hej xD

Ten post naprawdę mnie śmieszy... Wczoraj poznałam "hiurem hatun 11" Ci, którzy oglądają Wspaniałe Stulecie wiedzą o co chodzi ;)

Napisałąm jej, że piszę się Hurrem ( jeszcze z dwoma kropkami nad "u")

Ze mną była nicolla015.Miałyśmy z niej beke, bo zaczęła mówić, że te imiona są nieprawdziwe, język jest wymyślony i że to wszystko jest wymyślone. To czemy niby na początku filmu jest coś takiego :
"Bohaterowie i [ coś tam coś tam coś tam ].... są na prawdziwych faktach" ? xD Eh... miałyśmy z niej beke, (u niej nie obowiązywała zasada ortografii)a ona z nas. Później oskarżyła mnie o to, że kradnę konta... zrobiło mi się smutno :(
Dzień później ( dzisiaj, kiedy piszę tego posta ) poszłam do jej pokoju z wikaniebi i....
...stało się xD Jak na to patrze no mi się chce płakać ze śmiechu ;D
I wtedy wymyśliłam tą serie :D Będę chodziła z różnymi osobami do pokoju i jakoś coś w nich robiła, i będę później przerabiała w paincie xD


Wyjeżdżam jutro na dwa tygodnie. Nie będzie przez ten czas mnie na blogu :(
 Wpadłam na pewien pomysł- znajdę jakąś osobę, która będzie współtworzyła naszego bloga, co wy na to? Jesteś chętna/chętny? Tu masz zasady!
- Musisz mieć powyżej 12 lat
- Znać ortografię
- Często robić ciekawe, dosyć długie posty ;)
- Resztę podam na priv.

I jeszcze proszę... ten blog jest dla mnie ważny. Boję się, że jeżeli nastąpi jakaś zmiana, to wy na niego nie będziecie wchodzić :(

Proszę się zgłaszać na priv ;)
Pozdrawiam :*
~Cynamon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz