czwartek, 24 września 2015

Witajcie miśki ! :) #TYDZIEŃUNI

Witajcie! :)

To są relacje >>>jakby<<< na żywo xDD
A więc tak : wstałam o 6:30... chciałam zasnąć żeby pospać więcej , ale dostałam sms'a od Patrycji <3
Wstałam, ogarnęłam się zjadłam śniadanko i włączyłam laptopa... teraz gdy to pisze jest 8:46, nie ide do szkoły na 3 pierwsze lekcje bo idę na szczepienie ;--;
Możliwe że unikaty będą o 8 itp. Minęła 8:00. Nie ma. Pewnie będą gdzieś po południu albo jak będziemy w szkole :> Spróbuje odświeżyć msp około 9:00 ;)
Dzisiaj kupiłam sobie trochę animek ( zostało mi tylko 10 tyś sc ;-;). Musi mi starczyć na unikaty... chociaż trochę żałuje że to będą takie stare unikaty, bo stracą swoją wartość... :) Ale co tam.... xD

>>DOSTAŁAM WŁAŚNIE TERAZ WIADOMOŚĆ ŻE SĄ UNI OMG JEST 8:51 ZOBACZĘ *_*<<
*ściął mi się laptop xDDD*
SĄ UNI!
Screeny :




Ja kończe, mam szczepienie!
Papa
~Cynamon <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz