środa, 23 września 2015

VIP STAR NA ROK !? :o + dziwne coś (?)

Hej <3

Tutaj Cynamon :P Tak w tytule mam Vipa Star ale nie na rok xDDD Hahaha nabraliście się ? xD Mam tylko na miesiąc, pierwszy raz na miesiąc. Kupiłam tego Vipa po to aby mieć hajsy na uni B) xDD
Nie wiem na co wydawać hajs ( mam 13 tysi resztę już wydałam XD )... a no tak uni! już jutro *-*
No to jutro sobieb wydam ^^ Jestem ciekawa, jakie będą uni *-*
W szkole nawet spoko.. miała 100% z testu diagnozującego z biologii (lol). W gimnazjum ogólnie jest okej, tylko całkiem sporo zadają... ;-;
Pokaże wam teraz takie cuś :
Chciałam zobaczyć jak będą wyglądały moje zwierzaki jak urosną... tia :D
 A to było zdjęcie z mojego pierwszego posta na blogu.... Wspomnienia :')
tym sentymentalnym przypomnieniem kończę posta :)
Nie mogę się doczekać jutra *_*
Kocham was <3
~Cynamon *^*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz