środa, 23 września 2015

4000 WEJŚĆ NA BLOGA! ŚWIĘTUJEMY! :O plusik mój wyglądzik ^-^

Witajcie po raz (chyba) trzeci!!!

Dzisiaj wybiła nam magiczna liczba na blogu!!! To dzięki wam, na blogu jest już 4000 wejść na blogu!!!!
ROZUMIECIE ? 4 0 0 0  W E J Ś Ć  N A  N A S Z E G O  B L O G A !!!
Jak czas szybko mija! Dziękujemy że jest was coraz więcej ! ^_^

Fakty o mnie :3

Mam na imię Maja
Mam 13 lat
Ubieram się na czarno-biało oraz na różne odcienie szarości i brązu
Lubię style (ubiór) : gotyckie, punkowe, trochę emo, metal, rockowe i przede wszystkim grunge :)
Słucham rock, grunge, alternatywy, troszeczkę metalu :D
Mam pieprzyk na czole, przez co wyglądam jak Hinduska xD ( jeśli się przyjrzysz :3 )
Mam dwie ręce xD czasami dwie lewe hihi ;3
Śpiewam pod prysznicem ;--; xDD
Spotkałam się z moją internetową przyjaciółką z MSP *_*
Mam talent plastyczny xD
Gram w Minecraft, ale ciii :DDD
Nie mam ksywy ;-; >>>>>>wymyśl mi<<<<<<<
Mam brązowe włosy i oczy
Chce mieć w przyszłości czarne włosy i może percing :>
Lubie słuchać muzyki
Przestałam niedawno obżerać moje pazury ( wiem, bleeee :P )
Mam marzenia
Jedno z nich to spotkać Veroniki
Oraz mieszkać w Australii
Jstem dziwną wariatką xDD
i.... na razie to tyle :333
Teraz pokaże wam arta którego zrobiłam dla was ^.^
To jest szczere, naprawdę :')
---------------------------------------------------
A teraz jak być fejmem według You Are My Queen oraz cynamoneek<333
xDD
Sprawdzona metoda! :* Przy okazji pozdrawiamy naszą Ju Ar Maj Kłin (leeeel :DDD)
Ok jak widzicie mam głupawke, jest godzina 21:01 więc to u mnie normalne xDD
Kupiłam sobie jeszcze fajne ciuszki, ale możecie je zobaczyć w lookach :P :)
Łooo ten post jest długi, kończe, oczka mi się kleją T_T

~Kocham was miśki! :*
~Cynamon ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz