wtorek, 1 września 2015

Długa przerwa wakacyjna, coś o szkole...

Pantudra:
Hej! Jak już zauwarzyliście  nie było mnie długo na MSP.
Ponieważ, pierw byłam nad morzem z dziadkiem i babcią, potem pojechałam do Ryńska
(do kuzynek, kuzynów),
potem z Cynamonem (XD) pojechałyśmy do Wąbrzeźna do drugiej babci i do
naszej młodszej kuzynki :)..........
I tak mi całe wakacje upłynęły. Przyznam, że te wakacje były take krótkie....


----------------------------------------------------

Byłam już na rozpoczęciu roku szkolnego...Mój plan lekcji..............2h polskiego pod rząd :P
(zwłaszcza, że z polskiego jestem słaba......ciiii;)  )
Teraz idę do szóstej klasy. Niby się ciesze bo będziemy tą starszą klasą.
Mój brat Mikołaj idzie teraz do czwartej klasy...(bardzo mu współczuje:P
No nic na razie ciekawego się......., ale Miki już odzyskał masło do konta
REX48 , może dalej kontynuować grę MovieStarPlanet...
U mnie na Panturce nic ciekawego, chyba że to, że zapoznałam się z taką jedną Oliwią
dziś na MSP jest bardzo miła. Pozdrawiam ją.
To wszystko na teraz...............


Pozdrawiam

Panturka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz