czwartek, 10 września 2015

Czemu mnie tak długo nie ma ?

Hej :)

Pewnie niektórzy z was zastanawiają się czemu mnie tak długo nie ma. Otóż często wyjeżdżam i nie ma mnie w domu. Nie zawsze jest internet, a jak już jest to słaby ( hahahah pech xD ).
Na razie jestem w domu, dziś urodziny mojej mamy B) Zrobiłam jej bukiet kwiatów. Tak, dobrze napisałam, zrobiłam ;) Muszę ćwiczyć jeśli w przyszłości chcę iść na kierunek artystyczny :P
Woow... chwila, chwila...

                                                     TO JUŻ SETNY POST!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję za cierpliwość na blogu.. pisałam na moim koncie , że była wakacyjna przerwa.... Zmieniłam się. Nie mam ochoty pisać na blogu ( tylko czasami ) , ale jednocześnie chce. Daje wam oznakę życia ;)
Jeśli chodzi o nagrywanie na yt serii msp, wstrzymuję się. Nie mam czasu, to już gimnazjum ! ;O
No ale wiecie/albo nie jak to jest. Zmiany, zmiany, zmiany...... ;) Nie będę wam truć xD Sami się przekonacie.... ;)

~Cynamon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz