poniedziałek, 25 maja 2015

Wcieczka :>

Witajcie kochani! ^^

Mam dla was dobrą/złą wiadomość ;)
( ok, dla mnie jest dobra, dla moich wrogów też :D )
Wyjeżdżam jutro na wycieczkę :3 Nie będzie mnie do piątku ... W ten czas na blogu będzie troszkę ciszej :)
........................................................................
Na MSP nic się nie zmieniło, ale odkryłam, że mam 1 fankę ♥ Dziękuję Ci ♥
Wpis krótki... przepraszam :<
Pamiętacie jak kiedyś mówiłam , że będzie dłuższy wpis ?
Postaram zrobić go w sobotę/niedzielę ;)

Pozdrawiam
~Cynamon ☻

-----------------------------------------------

TERAZ COŚ DO PANTUDRY
Mam nadzieję , że zaopiekujesz się blogiem :) Chciałabym abyś pisała długie, ciekawe posty.. Czasem zastanawiałam się czy nie usunąć cię z bloga, bo ja robię 5 wpisów ( może i mniej) w ciągu tygodnia, a ty albo wcale albo raz.. :<
Mam nadzieję, że znajdziesz czas na blogowanie i ten Blog będzie wyjątkowy, oraz że zrobisz mi niespodziankę i uczynisz ten Blog jeszcze lepszym :*
 ♥ KOCHAM CIĘ ♥
To dla ciebie ♥ :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz