sobota, 2 maja 2015

#SHEYLA

Witajcie.

Ten post będzie ciekawy. Chodzi mi o użytkowniczkę #SHEYLA .
Jak widzicie, pisze że jest ALAKINGA. Na początku nie chciałam w to wierzyć, ale uwierzyłam -
zobaczyłam arta. Niestety połowa ludzi w to nie wierzy, a połowa tak. To jej artbook :
To wyjaśniało dziwne zachowanie Ali i jej filmik, który nie był dokończony.... jejku. Choć trochę zdziwiło mnie to :
Było napisane w księdze gości ALAKINGI
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Wraz z ~Anonimowa ( to nie jest żadna nazwa użytkownika, moviestar po prostu nie chciała ujawnić swojej tożsamosći) chciałyśmy bardziej przyjrzeć się tej sprawie. To będą wątki rozmów wraz z ~Anonimowa
Pierwszy dowód że to nie ona. ( wypowiedź ~Anonimowa)
Drugi dowód. ALAKINGA raczejby wiedziała że to nie uni...( też dowód ~Anonimowa)
Trzeci powód... W statusie pisze że ma 16-17 lat i że nie gra... zobaczcie, to jej jedyne zdjęcie. To niby szesnastolatka !? Dziwne.
Ale najdziwniejszy jest komentarz czwarty ;
Widzicie? To Kidwithgun ( w tłumaczeniu jej nazwy to Dziecko z pistoletem ), niby ukradła konto ALAKINGA.
Przestałam w to wierzyć...
Co o tym sądzicie ?
~Cynamon wraz z ~Anonimowa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz