wtorek, 19 maja 2015

Koniec przerwy, podziękowania i złość...

Cześć...

Jak wiecie byłam w Szkocji, było fajnie ^^
Niedługo u nas w szkole będzie wycieczka ( równy tydzień :* ). Biorę ok. 150 zł, zostawię sobie 50 zł i kupie VIP na miesiąc :)
Przejdźmy do MSP ♥
Dziękuję wam za miłe słowa dotyczące Bloga. Naprawdę, staram się aby był perfekcyjny. Dość często się zmienia, bo ja jestem zmienna. Ten blog to moje drugie ( tajne) życie, o którym nikt nie wie ( prawie ;3 ).
Pewnie i tak jutro ten Blog będzie wyglądał inaczej :D
Mam pomysł na wygląd bloga. Wybiorę kilka i razem wybierzemy jak będzie wyglądał, ok ? :)
Jestem zła, bo :
- nikt nikomu nie pomaga ( nie mówie o sobie)
- więcej MS jest chamskich...
- wszystko się zmienia...
Mogę wymieniać w nieskończoność :(
Ja biorę się do roboty na MSP :)
Miłych snów ;)
Buziaczki :*
~Cynamon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz