środa, 22 lipca 2015

Znowu oszustka ! =_= Wszystkie zadania wykonane (y), Jestem EMO ? :D

Cześć!

Tutaj Panturka i Cynamon ;)
-------------------------------------------------------------------------
CZĘŚĆ CYNAMONA B)
Znowu oszukano mnie, cynamona XD Otóż do zbrodni przyczyniłą się:
 czerwona kasia 1
* Ten boski nick :') *
Zablokowała mnie, ale miała 12 lvl i była jakąś psycho-emówą ;D

Wykonałam też wszystkie zadania , mam już 2 syrenie ogonki i jednego booniaka. :*
Najgorzej to było z autografami... vipy mają lepiej, bo moga dawać grafy co kilka minut, lub po prostu ominąć za diamonds ( chyba dobrze to napisałam xD ) .

Odkryłam coś dziwnego. Czy ja na msp jestem emo ?
Skleiłam te wiadomości. Dwie dziewczyny napisały to do mnie, heh :')
Czy to prawda ? xD Nie wiem.
*** w trakcie pisania tego postu dostałam 3 wiadomość potwierdzającą to... " jestes emo " ***

-------------------------------------------------------------------------
CZĘŚĆ PANTUDRY

Dzisiaj (22.07.15r.) o godz.21:25- OGLĄDAMY HORROR (nasz pierwszy).
Nazywa się on "Kiedy dzwoni nieznajomy" - opowiada o tym jak dziewczyna zostaje sama z dziećmi, i dostaje dziwne telefony...  Jesteśmy ciekawe jaki będzie :) Swoje wrażenia napiszemy jutro ;)
-----------------------------------------------------------------------------
Cynamon~ Wersja pierwsza Części Pantudry ;-;
Żegnamy was kochani :*
~Eva & ~Panturka


PS. Pozdrawiam MS, które napisały mi te pytania, oraz Dosia 0055 ♥♥♥♥ KC :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz