czwartek, 16 lipca 2015

Nienawidzicie mnie pewnie :)

Hej...
Długo mnie nie było, wiem.. mam wrażenie że już nikt mnie nie lubi, bo wszyscy źle mnie rozumieją.
Przepraszam za wszystko ;( Wszyscy jesteście dla mnie jak rodzina.WSZYSCY. Muszę wejść na MSP, dawno nie byłam. Naprawdę dziękuję że ze mną wytrzymujecie xD
Jezu jakie to było głębokie, lel :DD
No więc już jestem. w sensie na blogu.
Dziękuję Maksowi i go jednocześnie przepraszam, ale on źle mnie zrozumiał... Miałam kryzys, ale nie chce by on odchodził z tego bloga... Po prostu zazdroszczę mu talentu do pisania postów. Ja zaniedbuje często bloga, a on.. jest lepszy ode mnie i boję się że to będzie "moviestarplanet oczami maksia". Tak wiem, jestem głupia....
PRZEPRASZAM CIĘ ! :( JESTEŚ CZĘŚCIĄ TEGO BLOGA I MY CIĘ POTRZEBUJEMY! :(
WRÓĆ!
Pewnie przeczytałeś tego "posta". To były kłamstwa, puste słowa. Byłam wtedy zmęczona i świeżo po obozie, presja czasu.... już go usunęłam. Wróć do nas. Oczywiście Cię nie zmuszam.

PS. Ja, ~Cynamon będę podpisywała się ~Eva

( A więc )
Miłych wakacji ;)
~Eva

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz