sobota, 18 lipca 2015

Mój rysunek #1

Hej!

Możliwe że dzisiaj idę do Martyny :) ! Wtedy zaplanujemy coś dla was :* Jejku jak ja kocham tego bloga :')
W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić mój rysunek Amy Lee, wokalistki i pianistki z zespołu Evanescence . Od razu mówię , że jest nieudany... ;( Chciałam go dodać na MSP, ale modzi nie zaakceptowali go (pewnie dlatego że jest tam napis "Amy Lee" xD ).
UWAGA!
RYZYKUJESZ UTRATĄ WZROKU LUB TRAUMĄ DO KOŃCA ŻYCIA.
:D
A oto i on :

( możesz na niego nacisnąć by go powiększyć )
Wiem, jest inny ;) Ale o to właśnie chodzi. Obcięłam połowę twarzy Amy ( nie ukrywam, że druga połowa byłą nieudana ;D ). To czerwone w tle to lakier do paznokci ( zwędziłam go mamie ;D ).
Sami oceńcie.... możecie pisać w komentarzach co o nim sądzicie, albo na MSP. Czekam na wasze uwagi ;)
Całuski :*
~Eva

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz