poniedziałek, 13 lipca 2015

Coś o nowych misjach + moja krótka przerwa.

Pantudra:
Witajcie!
W dzisiejszym poście chciałabym napisać coś o tych nowych misjach...
No więc tak :
Za te misję można zdobyć unikatowego BONNIE. Te misję da się pominąć.
Pominięcie misji kosztuję tylko 1 diamond.:)








---------------------------------------------------------------
Od razu chcę przejść do wytłumaczenia tego, dlaczego mnie nie
było tydzień na MSP.
W weeknd pojechaliśmy ja, mój brat, ciocia, babcia i dziadek
NAD MORZE. W poniedziałek pojechałam z bratem do mojego pieska
Soni i do taty. (czyli do LULKOWA).
Od poniedziałku do czwartku.
Chcę także wyjaśnić drugą sprawę:
W piątek, sobotę i niedzielę NIE BYŁO NETA!  ;-; :'(

PS
Na wakację stwierdziłam, że zmienię na MSP swoją skórę na jaśniejszą.
Oto moje zdjęcie :




















Pozdrawiam
Panturka!♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz