poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Ah, te wakacje! Nowe opcje, przeprosiny.

Kochani!
Przepraszamy a tą przerwę pisania postów...Już będę miała możliwość pisania postów :) ! Wiem, że przez to przepraszanie mogę stracić wielu obserwatorów, was... TERAZ PRZEJDŹMY DO MSP! :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przez całe wakacje nie wchodziłam na MSP, więc wiele mnie ominęło. Weszłam i... bardzo się zdziwiłam.
Zszokowało mnie troszkę że jest nowa opcja ,, dodaj zdjęcie". Moim zdaniem troszkę ,, za dużo opcji". Moviestarplanet staję się już takim miejscem zupełnie nie do poznania. Pamiętam, jakie było na początku....
Ale mniejsza o to :) Każdy  ma inną opinie ;)
To my kończymy! :*
~cynka i ~panturka
    ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz