czwartek, 28 sierpnia 2014

♥♥♥Prosimy o pomoc, tajemnica administratorów♥♥♥

Witajcie!
Ten post troszkę na poważnie ;) Pamiętacie SmileM przed kradzieżą? Była wesoła chętnie pomagała innym, była otwarta, dzieliła się ubraniami gdy ktoś prosił o pomoc. Ale teraz ona sama potrzebuje pomocy.Wiemy, że się powtarzamy, ale teraz bardzo prosimy o przesyłanie swoich nie potrzebnych ubrań. SmileM na pewno będzie szczęśliwa. Koniec :-)
~cynka i ~panturka
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz coś od ~panturki :P
Może i wiecie lub nie, ale moja rodzina liczy (wraz ze mną) 7 osób i suczkę Sonię. Moi rodzice ja i mój brat jesteśmy szczęśliwi(sonia też). Nasza rodzina ostatnio się powiększyła!Mam trzech braci!Szymuś, Antek i Franek to trojaczki! ^^
~cynka A ja jestem ich kuzynką...
 ...................................................TAJEMNICA ZOSTAŁA WYDANA...................................................
-Tak, tak.. jesteśmy kuzynkami!~panturka ~cynka
-Najulubieńszymi ~panturka
-Tylko ja jestem starsza ;P~cynka
-Ale tylko o rok >:( ~panturka
-Ale i tak jestem starsza xD ~cynka
-Koniec! xD ~panturka
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok przejdźmy do MSP xD
Ja, ~cynka, śmiem ogłosić żem, już niedługo premiera nowego filmu^^! Będzie on miał tytuł ,,The Veronicas"
tak, tak... zapomniałam wam powiedzieć że jestem od tego zespołu uzależniona. A i szukam aktorów^^.
Szczegóły zobaczycie w arcie :[) A no i jeszcze trzeba mie...
-Ja tam będe występowała!!!! ~panturka
-Wiemy ~panturka, wiemy -_-..... Jakim cudem ja się na to zgodziłam!?~cynka
-Ja cię zmusiłam :3 ~panturka
-No tak... szantarzystka... xD ~cynka
-xD~panturka
-Dobra, dobra, musimy się ogarnąć :)~panturka
-Ok~cynka
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hahahahahahahah~cynka i ~panturka
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                               5 MINUT PÓŹNIEJ
-Na MSP wiele się nie zmieniło.~cynka
-Ja myślę wręcz przeciwnie~panturka
-Ale to zależy tylko i wyłącznie od was która ma rację~cynka
-Oczywiście że ja B) ~panturka
-Ok nie ważne kończymy już bo się za bardzo rozpisałyśmy. Mamy nadzieję że ten post wam się podobał :3
To my kończymy xD
~panturka i ~cynka
       ♥♥♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz