sobota, 18 kwietnia 2015

Gra część 2 !

Cześć!

Pamiętacie moją grę? To druga część tej gry. Tym razem ze mną, jest looks990. ( tematy losowe)
RUNDA 1
STARLIGHT SOIREE

Ona dała mi 7, a ja jej 8. Niestety się lognęła, a czasami wychodziła... to głupie. Modzi powinni to naprawić... ahhh

RUNDA DRUGA
EMO DREAMERS
Tym razem z Poradniki A
Poddała się, powiedziała ,, Ja wyglądam gorzej niż żyrafa o_o"
To nie prawda :D 
Niestety, coś się stało i się nie oceniłyśmy ;-;

TRZECIA RUNDA
MSP AWARD 2015
Teraz z Mambaa012
czyli lunka$$1 ( teraz jej konto to mamba )


Obydwie dałyśmy sobie po 10 punktów :)

RUNDA CZWARTA
PONY MAGIC
( niestety nie zdołałam zrobić screena :c )
Ona dała mi 6,5 a ja jej 7 :P



To koniec gry, podobało się ? 
Chcecie takich więcej ?
Poprosze o wchodzenie na bloga i komentowanie! ♥
~Cynamon :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz