poniedziałek, 23 grudnia 2013

Święta

                               Hejka!

A więc dziś, odkryłam, że trzeba mieć nerwy ze stali. A jutro jest Wigilia! Tak.. Ja i moja reflekcja oraz  spostrzegawczość.. xD. No więc jutro nie będzie posta, bo Wigilia... ;(., ale nie martwcie się, to tylko jednorazowe. Nie wiem jak wy, ale ja mam już swoją choineczkę ^^. Wracając do moviestarplanet,
napisze wam  tak zwane żarty z gazetki msp. Zaczynamy! xD
1. Gdzie nocuję Św. Mikołaj? ......chwila zastanowienia....... W ho ho ho hotelu!!!! ;)
2.Dlaczego Św. Mikołaj podróżuję z reniferami?....... i znów chwila zastanowienia........... Bo nie jest jeleniem!!!!!

Jeśli chcecie więcej tych (nietypowych) żartów, kupcie nową gazetkę MSP za jedyne 7.99!!!! :) Okej, okej, koniec tych żartów.
WESOŁYCH ŚWIĄT!
cynamoneek<333                                                        


 PS. A to choinka w moim ulubionym kolorze :)
                                                                                                                                                        KOTEK!!!!!! ^^->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz